A streszes, fárasztó időszakokra. Hogy éljem túl mikor el vagyok havazva?

 Szaisztok, be kell valjam őszintén én is ebben az időszakban vagyok, magamara válaltam annyi mindent, a hajnalcsilllag részek, aztán ott van még az iskola is amit természetesen kihúznak a véső napokig, hurrá. Nem is akarok arra gondolni, hogy egy hét múlva karácsony és én még semmit nem takarítottam ki. Mindezek mellet most a sok dolog mellet mégis mást csinálok, ennek egy oka van, hogy néha ki kell kapcsolni, hogy meg tudj piheni az nagyon fontos, hogy majd ha véget ért ez a nehéz időszak akkor ne arra menjen el akkár hetek is, hogy össze kaparod magad a hamvaidból😅, hanem tudj akkor is produktív lenni és akár előre is dolgozni vagy megcsinálni ami elmaradt.

Hangsúlyoznim kell az, hogy nem szabad -ha a dolgaidnak nincs is vége,- nem szabad nem tartani szünetet én azt tudom ajánlani, de ez mindenki ki kell tapasztalja, hogy két-három hetente kell tartanin egy napot amikor nem csinálsz semmi jelentőset, PIHENSZ. De ha nincs ennyi időd csak magadra, akkor hetente egy pár órát nagyon ajánlatos semmit tevésse foglalkozni.

Ez a pihenés idő nem feltétlen kell legyen teljesen haszontalan, de az se baj ha értelmetlen sorozat bámulással töltöd ezt az időt. Csak kell legyen egy kis idő mikor téleg nem csinálsz semmit de téleg semmit. 

Mint minden dologhoz ehez is van Istennek egy kis hozzá szólása, Ő azt mondja a 4. parancsolatban, hogy a vasárnap legyen a mi pihenőnapunk mikor nem csinálunk semmi olyan dolgot ami elhanyagolható vagy nehezen is de csúsztatható, fözni lehet, a családot, állatokat megetetni kell is, mivel az Iseten nem írta bele a parancsolatba az asszonyt akinek ez a dolga volt abban az időben fözni és ellátni az otthoni feladatokat. Bár én azt ajánlottam, hogy 3 hetente legen egy nap, de isten azért ajánlja ezt, mert ő belaszámolja azt is, hogy vasárnap is csinálunk vaalmi apróságot. így megalapozott, hogy kell ennyi. "IV. P a r a n c s o l a t. Megemlékezzél a nyugodalom napjáról , hogy megszenteljed azt. Hat napon át munkálkodjál és végezd minden dolgodat; de a hetedik nap az Úrnak, a te Istenednek nyugodalom napja: semmi dolgot se tégy azon se magad, se fiad, se leányod, se szolgád, se szolgálóleányod, se barmod, se jövevényed, aki a te kapuidon belöl van; mert hat napon teremté az Úr az eget és a földet, a tengert és mindent, ami azokban van, a hetedik napon pedig megnyugovék. Azért megáldá az Úr a nyugodalom napját és megszentelé azt."

Az írja, hogy "se szolgád, se szolgálóleányod," nekem ez azt jelenti, ha valakinek, úgy értem valamilyen cégenk a munkása, "szolgája" vagy akkor, ha nincs a munka köri leirásodban, hogy vasárnap kell dolgoz akkor ne is dolgozz, fordizsd magadra és fordisd Istenre azt az időt. Mert igen ezért van vasárnap a templomozás, hogy ilyenkor tudsz piheni és figyelni Istenre ez az ő napja és a te napod.


Mi legyen a mostani streszes idővel?
Hozd ki belőle a legtöbbet, ami te tudsz tenni, ha nagyon nincs már energiád akkor ajánlom aludj többet egyik nap, feküdj le korábban, vagy ha megteheted aludj tovább ez sokat fog segíteni, hogy újra energia dús tusz elnni.
A streszre az aggódásra csak annyit tudok mondani, hogy te tedd meg a legtöbbet ami tőllet telt, ha nem sikerült annyit tenni mint akartál akkor sem múlik rajata az életed, mert egy munkán nem múlik az életed, hisz ha hiszel Istenben örök életed van. Ha perig az a  dolog ami miat aggódsz még távol van akkor ne feszengj rajta, mert Isten azt mondja, hogy megvan minden napnak a maga baja, nem kell még a holnapit is rá venni. 
Hogy ne aggódj? Hogy tudod az aggodalmasságot leküzdeni?
Hát bizd Istenre minden bajod minden fájdalmad hurcolja majd Ő, neked csak annyi a dolgod, hogy bizz benen. Pl: én románból akaratomon kívül bukásra áltam vagyis azt, hittem, de most annyit kértem Istentől, hogy szerintem már csak, hogy halgassak már inkább úgy rendezte a dolgokat, hogy átmenjek. És én annyira hálás vagyok neki, hogy az el sem tudom mondani.

Remélem tudtam segíteni nektek, egyedül Istené a dicsőség. Sziasztok.

Megjegyzések